Friday, July 17, 2009

Sedang Mengemas Hati......

Hari ni ak tak tahu kenapa cepat sangat tersentuh. Tetiba jea rasa nak menangis. Walhal dia kawan yang selalu boleh di bawa bergurau, boleh arini ak terasa pulak dengan kata2 dia. Mungkin juga ak rindukan adik ak yang bongsu tu(siti zulaikha) dah lama tak dengar suare die. Rasa rindu tapi tak tahulah kat sapa yang ak rindu. Sesungguhnya ak sukar tafsirkan rasa hati ak ni sekarang.

should i....

Sepanjang semester baru ni ak dah malas nak meluah di blog. Lebih baik ak simpannya dalam kotak hati ak. Kadang2 kegembiraanku untuk menutup kesakitan dan kesempitan hati. Hati tidak selesa. Tapi yang pastinya ak menangis untuk menjadi kuat.

Harini juga, ak ingin minta maaf kepada rakan2 seperjuangan ak, dan orang 2 di sekeliling ak, jika selama ini ak kasari hati kamu. Peristiwa itu buat ak sentiasa menghargai apa yang ak punyai sekarang…

4 comments:

Putra Al-Maliki said...

hawa, sabarlah ye. jgn ikutkan hati tue sgt.

Zul kan ade. kalau awe ade masalh kongsikan dengan zul. zul sedia mendengar. kite kan dah lame kawan.

luahkan segala mslh yg awe pendam tue.. jangan disimpan..

sahabatmu sentiasa,
zul sdds

Putra Al-Maliki said...

zul sentiasa maafkan sesiapa shj termasuk kawan2 zul. sesekali zul terasa bile awe x bls ym zul. tp zul x simpan dlm hati. mungkin awe sibuk. xde mse nk bls ym zul. ape2 pun awe tetap kawan zul sampai bile2..

ﺯﻮﺭﻴﻬﺎﻧﻴﻤ said...

awe
ko kecik ati ngan aku ke?
ape yg aku ckp?
maaf awe.. ampun...
sudah lah..
aku dh sebesalah dh ni..
ape salah aku?
ape yg aku ckp?
ampun we.. ampun...

asteroide said...

adehh..korang mmg xde salah pape..saje nk minta maaf..mane la tau kalau tak sempat jea...