Hari ni ak tak tahu kenapa cepat sangat tersentuh. Tetiba jea rasa nak menangis. Walhal dia kawan yang selalu boleh di bawa bergurau, boleh arini ak terasa pulak dengan kata2 dia. Mungkin juga ak rindukan adik ak yang bongsu tu(siti zulaikha) dah lama tak dengar suare die. Rasa rindu tapi tak tahulah kat sapa yang ak rindu. Sesungguhnya ak sukar tafsirkan rasa hati ak ni sekarang.

should i....
Sepanjang semester baru ni ak dah malas nak meluah di blog. Lebih baik ak simpannya dalam kotak hati ak. Kadang2 kegembiraanku untuk menutup kesakitan dan kesempitan hati. Hati tidak selesa. Tapi yang pastinya ak menangis untuk menjadi kuat.

Harini juga, ak ingin minta maaf kepada rakan2 seperjuangan ak, dan orang 2 di sekeliling ak, jika selama ini ak kasari hati kamu. Peristiwa itu buat ak sentiasa menghargai apa yang ak punyai sekarang…

