Tuesday, October 6, 2009

TiDoq Overlimit


kemalasan melanda diri...klau diikutkan ati nak jea tido tanpa memikirkan dunia. Tapi solat masih kewajipan ku :)....Tah la semester ni ak tak dapat sangat nak join mana2 aktiviti atau kem. Sem ni pengkuliahannya terlalu pendek lagi menyerlahkan subjek2 yg mmg sejak azalinya penuh dengan teori2 tan teknikalnya yang tersendiri. Sekarang ni waktu pun cepat berlalu. Pukul 1 pagi macam baru pukul 10 malam. Tapi ak rasa penyakit tido ni sedang propagate dalam diri ak. Caner ek nak hilangkan penyakit ni. Da cube tapi masih camtu jugak. Lagi banyak keje lagila ak suka tido. hahahah..korang rase??!

1 comments:

Putra Al-Maliki said...

terlebih tdo pun x boleh, kurang tdo pun x boleh..awe kene pandai seimbangkanlah...5/6 jam sehari dah cukup utk org dewasa spt kita... =)