Thursday, October 22, 2009

~~AniM budak CoMeiiii~~


taip ON anim dan hantar ke 2222..lalala

Ada org jeles ngn ajib..wakaka..untuk kasi adil ak buat entry kali khas untuk anim bdk comey umah ak...kawan ak since dip lagi. Rakan sekepala dr 7 kepala.hahha..die budak kulai, bugis mali, tapi time cakap macam jawa pun ada gak..konpius...Kalau die marah, ak hanya mampu menatap lantai jer. lalala..tapi baek ati(p/s: ampunkan dosa ak YA ALLAH)...hihihi...Dah ada tuan tanah. Suke menyanyi nasyid..tp konpius kebelakangan ni da tukar genre ke dangdut..ak pun terjebak sekali. layannn..handset benda paling berharga bagi die, kompem tak penah tinggal. Klau xde bateri die la orang paling risau ngalahkan ahli bisness..hahaha..wut eva..sekali ak bersahabat seumur hidup kamu tetap sahabat ak..yang saling mengingatkan ak jika ak terlupa, memimpin ak tiap kali ak tersungkur, menjadi air bila ak terbakar, ak sangat menghargai mereka sume..mekasihh sudi jadi sahabat ak..hidup animmm..hahahhaaah

2 comments:

ﺯﻮﺭﻴﻬﺎﻧﻴﻤ said...

ngehngehngeh.. aku sayang awe... akhirnyer... ader gak entry khas utk aku... ngehngehngeh.. time kaseh awe.. time kaseh... :)) mai pakat p kt page awe... comment entry dak commey ni... kakakkaka... ajib.. jgn jeles.. awe syg aku gak.. :P

ﺯﻮﺭﻴﻬﺎﻧﻴﻤ said...

ko ni awe... saje jerk... aku mane ada tanah.. tu tanah bapak aku.. ish2.. diam2 suda... :p