Wednesday, March 4, 2009

Teruja amik gamboo...untk cerita smlm...

Hari ni ak teruja sangat amik gambo. Tak tahu kenapa. Actually kelas ak start lambat arini. PM ak takde so kelas db management cancel la pulok. Jadi kelas ak start kol 11 subjek Pemikiran kritis dan kreatif. Kena pisent topic 3 funniest man. Belit la jugak lidah ak sekejap.lalala..

Depan bustop ak tunggu bas.A.K.A belakang pangsapuri ak…tak berkelip mata ak memandang..sangat cantik

Alahmak spoil la kete nih!

After pisent..cik suh tempek kat bilik die..hahahaha seragam x baju kami..lalala

Sambil menikmati nasik berlaukan ikan bakar+cencalok+sup pergh ape lagi ak dah tak pandang kiri dan kanan dah…ngeh2x..tengah sedap2 makan tu, ak terpandang kat luar tingkap..langit tetibe jadi gelap hem menandakan hari nak hujan la tuh. Teruja la jugak tengok langit kepunyaan tuhan yang maha pencipta. Sambil ditangan kanan ak penuh ngan bau cencalok lagi, ak keluarkan Motorola ak untuk snap langit yang bikin ak stack in the middle nak makan. Hahaha..tapi ak suke..memang Nampak jelas almalumla ak duduk tingkat paling atas sekali.

Diluar jendela A 4 9



2 comments:

~RedS!z aka Nedz~ xoxo said...

bes gak idea kowg present ekk,,
bgus...cayok2

asteroide said...

hehehe...malu pn ade seh..