Monday, February 23, 2009

tah ape2 tah ak merepek nih..

6.50 ptg sunday 22 feb 09

sambil menunggu giliran untuk mandi, ak menjengah keluar jendela, tingkat 4 membuatkan ak nampak segalanya dibawah. Petang yang nyaman lagi indah sebab dah lama bumi melaka tak hujan. Petang ni hujan lebat la jugak plus petir lagi. Tapi ak suka, sekurang2nya romate ak tak penat dengar ak merungut panas panas. hehehhe..Petang2 macam ni tetiba jer teringat
kat keluarga kat kg. Rindunya nak jumpe deorang. Minggu depan ak akan pastikan ak akan balik jugak.InsyaALLAH. Walaupun sekarang hati tengah sakit, tapi cuaca petang ni mengatasi rasa sakit hati ak ni. Sabar jela. Tapi arini ak agak terkejut la jugaksebab rumah ak kelihatan agak bersih. Baru jea kelmarin ak merungut dalam diari elektronik ak, yang ni tak siapa pun tahu. lalala.Tapi alhamdulillah la ada kemajuan nampaknya. Cuma hal yang satu tu jea lagi ak rasa mereka tak perasaan. Biarla. Ak nak korang melihat apa yang korang tak nampak, tapi akhirnya korang akan perasaan jugak tanpa ak memberitahu korang k...Hope so..Tapi sekarang ni ak cuba belajar terima kalau orang buli kita atau amik kesempatan kat kita. Sebab kalau ak pikir kan sangat hati boleh jadi sangat sakit.. Dan ak nak cuba "Positive thingking" walaupun masih belum ak kuasai sepenuhnya sikap ni tapi suku lepas da kot.hahaha. Actually, ak baru jea
baca satu buku ni.. apetah tajuk die yang pastinya salah satu ciri 2 orang yang berjaya adalah think positive..

3 comments:

ﺯﻮﺭﻴﻬﺎﻧﻴﻤ said...

maaf ek.. aku nk kabo gak ni.. aku pn x kenan gak sepah2.. mkn2 main tgal jer atas meja atau kt sinki.. ader bibik ke?? huhuhu... klo hang ader marah2 kt cek.. maaf deh.. ampun...

kekadang... sepah2 ni wat kite nak marah... penat2 ngan klas... pastu sepah..

al€rt "dolpink" said...

hehe....
mentang2 duk kat dungun dulu ea...
smpai ejaan pn da salah...
mengade tul bdk nie..hehe..
"thingking" = "thinking"...
buang "G" tu deq..hehe
taw r duk ganu...;D

ﺯﻮﺭﻴﻬﺎﻧﻴﻤ said...

ANNOUNCEMENT!!!!!
awe skrg org ganu... bkn melaka...